مقدمه

گوگل ادز همان گوگل ادوردز( Google adwords) سابق است که در سال 2018 به گوگل ادز تغییرنام داد. گوگل ادز سرویس تبلیغاتی گوگل است و منبع اصلی درامدزایی گوگل محسوب می شود .

وقتی عبارتی را در گوگل سرچ می کنین در کنار برخی از نتایج جستجو عبارت (Ad) دیده می شود که نشان دهنده اینست که این وبسایت با پرداخت هزینه از کمپین تبلیغاتی گوگل استفاده کرده است.

 

گوگل ادز چه سرویسی است؟

موتور جستجوی گوگل به حجم وسیعی از کاربران دسترسی دارد و روزانه میلیون ها نفر ازین گوگل برای برطف کردن نیازهای خود استفاده می کنند . از طرفی کسب و کار های بسیاری از طریق این بستر بازاریابی به معرفی و فروش محصولات و خدمات خود می پردازند.

ازین رو گوگل با استفاده از وب سایت ها و اپلیکیش هایی که با گوگل همکاری می کنند و نیز خود موتور جستجوی گوگل سرویس گوگل ادز را راه اندازی کرده است . و ازین طریق به کسب وکارها کمک می کند تا با بیشتر دیده شدن فروش خود را افزایش دهند . در گوگل ادز تبلیغ کسب و کارها به مشتریان بالقوه و هدفمند نمایش داده می شود .

ازین رو سرویس تبلیغاتی گوگل یک بستر بازاریابی هدفمند و مقرون به صرفه برای کسب و کارهایی است که قصد دارند از طریق بازایابی و تبلیغات اینترنتی محصولات خود را به فروش برسانند.

چرا باید استفاده از گوگل ادز را جدی بگیریم؟

همانطور که می دانید یکی از دغدغه های اساسی کسب و کارهای نوپا بازاریابی و تبلیغات است . از طرفی معمولا کسب و کارها توانایی پرداخت  هزینه های سنگین تبلیغات  در ابتدای راه را ندارند . اینجاست که بازاریابی دیجیتال به کمک کسب و کارها آمده است و سردمدار این نوع بازاریابی خود موتور جستجوی گوگل است .

گوگل با راه اندازی سرویس گوگل ادز به کمک کسب و کارهاآمده تا با بیشتر دیده شدن فروش خود  را چندین برابر کنند.

ازین رو توصیه ما به کسب و کارها اینست که ازین فرصت بازاریابی و تبلیغات که به نسبت سایر روش های تبلیغاتی به صرفه تر و هدفمندتر است غافل نشوند.

مزیت های گوگل ادز نسبت به  سایر روش های تبلیغاتیh3

سرویس تبلیغات گوگل چگونه کار می‌کند؟

زمانی که شما قصد تبلیغ در گوگل ادز را دارید باید دسته ای از کلمات کلیدی ((keyword ها را به گوگل بدهید تا براساس آنها تبلیغ شما را به کاربران نشان دهد. که گوگل اینکار ر و با توجه به سرچ کاربران (Search query) انجام میدهد و تبلیغ شما را به مرتبط ترین جستجو ها نشان می دهد.

در واقع گوگل از سیستم پرداخت به ازای کلیک در تبلیغات خود استفاده می کند و شما زمانی هزینه پرداخت می کنین که کاربر روی بسایت تبلیغ شده در نتایج گوگل کلیک کرده باشد.

 

گوگل ادز برای چه افرادی مناسب است؟ 

 

تبلیغات شما به چه کسانی نمایش داده می‌شود؟

در سرویس تبلیغاتی گوگل این امکان برای کسب و کارها وجود دارد که مخاطبان هدف خود را با دقت و ظرافت بیشتری انتخاب کنند . برای این منظور معیارهای زیر وجود دارد

سن مخاطبان: افرادی که در رده سنی خاصی قرار دارند

حوزه علاقه مندی : افرادی که به یک حوزه مشخص علاقه مند هستند

جنس: براساس زن یا مرد بودن تعیین می شود

منطقه جغرافیایی: افرادی که در کشور ، شهر یا منطقه خاص زندگی می کنند

دستگاه اتصال: افراد با چه وسیله ای به گوگل متصل شده اند کامپیوتر، گوشی، تبلت

بازاریابی دوباره (Remarketing): غفرادی که قبلا سایت یا اپلیکیشن شما را دیده اند اما خریدی انجام نداده اند دوبار به آنها نشان داده می شود.

برای مثال شما می توانید از گوگل بخواهید تبلیغ محصول شما را فقط به خانم هاای بالای 40 سال نمایش دهد که در کیف اوکراین زندگی می کنند و با گوشی به اینترنت متصل شده اند.

حتی می توانید تبلیغات خود را از این هم هدفمند تر کنین که در بخش های دیگر مقاله  گوگل ادزمفصل تر به آن اشاره خواهیم کرد

 

آموزش ساخت حساب کاربری در گوگل ادز را در این مقاله بخوانید

 

گوگل ادز تبلیغات شما را در چه رسانه هایی نمایش می دهد؟

گوگل دو بستر تبلیغاتی دارد که کاربر می تواند متناسب با نیاز خود در یکی ازین بسترها و یا هردوی آنها تبلیغ خود را به نمایش بگذارد.این دو بستر عبارتند از:

  1. شبکۀ نمایش گوگل یا Google Display Network
  2. شبکه جستجوی گوگل یا Google Search Network

 

 

دالان صنعت با بهره برداری از فرصت های تجاری برای ارتباط مستقیم بین تامین کنندگان، فروشندگان و مصرف کنندگان خارجی و ایرانی، به یکی از گسترده ترین و قابل اعتمادترین سایتها برای تجارت بین المللی تبدیل شده است.

ما در دالان صنعت با هدف خدمت رسانی به سه گروه از کاربران اقدام به ایجاد یک پلتفرم واحد نموده ایم تا کلیه کاربران نیازهای خود را در یک محل جستجو کرده و نیز تولید کنندگان، فروشندگان و مصرف کنندگان تجهیزات صنعتی بتوانند کالا و خدمات خود را بطور مستقیم به مصرف کننده اصلی ابزارها و تجهیزات صنعتی برسانند.ادامه مطلب

مشتریان دالان صنعت قادر خواهند بود کلیه خدمات حرفه ای از قبیل تحقیق بازار صنعتی، ترجمه، تولید محتوای صنعتی، طراحی صفحات و تصاویر کالاهای صنعتی و تجاری، شرکت در همایشها و نمایشگاههای تجاری و صنعتی با همراهی مترجمان متخصص در حوزه صنایع، عقد قرارداد با مشتریان، برگزاری تورهای صنعتی، واردات و صادرات کالا، ابزارآلات و قطعات صنعتی را دریافت نمایند.

دالان صنعت متشکل از تیمهای متخصص و حرفه ای در حوزه طراحی و تولید پلتفرمهای تجاری و صنعتی مدرن می باشد که با ارائه مشاوره های تخصصی به فروشندگان، تامین کنندگان و مشتریان تجهیزات صنعتی، می توانند کمک شایانی به برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین این افراد نمایند. در واقع فرآیند خرید و فروش و تبادل کالاهای صنعتی در بازارهای داخلی و خارجی، با کمک مجموعه دالان صنعت تسریع شده و تامین کنندگان ابزارهای صنعتی به راحتی می توانند کالاها و خدمات خود را به واسطه سایت دالان صنعت به مصرف کنندگان تجیزات صنعتی معرفی نموده و بستری برای تجارت بین المللی در حوزه صنایع بزرگ فراهم گردد.

لطفا امتیاز خود را نسبت به این محتوا ثبت بفرمایید

یک پاسخ

  1. میشه راهنمایی کنین چه طوری می تونم از گوگل ادز کسب درامد کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *