تخفیف!

آموزش لینکدین قدم به قدم + ساخت اکانت حرفه ای

(2 بررسی مشتری)

رایگان

توضیحات

آموزش لینکدین قدم به قدم + ساخت اکانت حرفه ای

درباره دوره

در توضیح آموزش لینکدین قدم به قدم می توان گفت که، زندگی در عصر ارتباطات، رسانه و وجود تعداد قابل توجهی از انواع اپلیکیشن ها و شبکه های مجازی موجب می شود که هر شخصی شبکه ای از ارتباطات مجازی را برای خود پیاده سازی نماید. در بین ده ها شبکه اجتماعی مختلف که برای به اشتراک گذاری زندگی شخصی و تجربه های شغلی ساخته شده اند، لینکدین منحصر به فرد است. در آموزش لینکدین قدم به قدم یاد می گیریم که چگونه یک پروفایل حرفه ای لینکدین داشته باشیم و توسط آن شبکه ای از ارتباطات شغلی و حرفه ای ایجاد کرده و توسط این شبکه به اهداف خاص کاری خود نائل بیاییم. این شبکه ی کاری می تواند با همکاران، اساتید و یا حتی رقبای شغلی ایجاد شود.

لینکدین چیست؟

لینکدین یک شبکه اجتماعی شغل محور است. اگر مدیر یک شرکت هستید، لینکدین یک رسانه برای افزایش آگاهی در مورد برند خاص شماست. اگر یک فرد تحصیل کرده و آموزش دیده در زمینه ی خاصی هستید، ولی شغل ندارید لینکدین جایی است که توسط آن می توانید به شغل ایده آل خود دست پیدا کنید. اگر به دنبال یک شبکه اجتماعی مفید هستید که به جای اینکه در اوقات فراغت ساعت ها توسط محتواهای چیپ و کم ارزش وقت شما را به هدر دهد. با محتواهای یونیک و ناب در حوزه ی کاری شما موجب افزایش دانش و آگاهی و مهارت شما در زمینه ی شغلیتان گردد، لینکدین جای شماست. لینکدین برای هر شخصی که دارای مهارتی است می تواند مفید بوده و دریچه های جدید و نابی از فرصت های پیشرفت در زمینه کاری را در برابر آن نشان بدهد. در آموزش لینکدین قدم به قدم با هفت تاز همراه باشید تا یک پروفایل حرفه ای لینکدین برای خود داشته باشید. یک اکانت لینکدین حرفه ای می تواند حکم رزومه آنلاین برای شما داشته باشد. پس برای ساخت لینکدین حرفه ای زمان بگذارید.

آموزش ساخت اکانت لینکدین شخصی

برای ساخت اکانت در لینکدین ابتدا وارد آدرس https://www.linkedin.com/  می شوید. یا اپلیکیشن لینکدین را از مارکت های معتبر دانلود میکنید. فقط دقت داشته باشید آخرین نسخه ی لینکدین را دانلود نمایید.

پس از ورود به سایت لینکدین با تصویر زیر مواجه خواهیم شد. اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. یک ایمیل یا شماره تلفن و یک پسورد که برای هر دفعه وارد شدن به لینکدین به این پسورد نیاز خواهید داشت پس سعی کنید آن را به خاطر بسپارید.

آموزش رایگان لینکدین

پس از وارد کردن اطلاعات اگر قبلا در لینکدین با این اطلاعات حساب داشته اید روی گزینه sign in و در غیر اینصورت روی گزینه join now کلیک کنید. وارد مرحله بعد خواهید شد.

آموزش رایگان لینکدین

در ادامه شهر و کشور خود را انتخاب نموده و روی گزینه next کلیک می کنید.

آموزش رایگان لینکدین

فیلدهای مشخص شده را پر کنید. در گزینه اول عنوان شغلی خود را وارد کنید. در گزینه دوم نوع شغل خود را انتخاب کنید مثلا در مورد سئو می توان گزینه مارکتینگ را انتخاب کرد و در گزینه سوم شرکتی که در آن مشغول به کار هستید را انتخاب کنید. اگر شرکت شما دارای حساب شرکتی لینکدین باشد در این جا قابل انتخاب بوده ضمن اینکه لوگوی شرکت در اکانت لینکدین شما قابل مشاهده خواهد بود. البته اگر گزینه ی انتهایی یعنی I am a student  را انتخاب کنید از پر کردن این فیلدها معاف خواهید شد. continue را بزنید و وارد مرحله بعد شوید.

آموزش رایگان لینکدین

می توانید در این مرحله انتخاب کنید که به دنبال شغل هستید یا خیر. اگر گزینه yes را انتخاب کنید. فیلدهای بعدی برایتان نمایش داده خواهند شد. با انتخاب گزینه No وارد حساب لینکدین خود خواهید شد.

آموزش رایگان لینکدین

می توانید در این مرحله انتخاب کنید که به دنبال شغل هستید یا خیر. اگر گزینه yes را انتخاب کنید. فیلدهای بعدی برایتان نمایش داده خواهند شد. با انتخاب گزینه No وارد حساب لینکدین خود خواهید شد.

آموزش رایگان لینکدین

خوب ما گزینه yes را انتخاب کردیم. حالا می توانید تا حداکثر پنج عنوان شغلی مد نظر خود را وارد نمائید. همچنین شهری که در آن تمایل به کار کردن دارید را وارد کنید. یا اگر تمایل به دورکاری دارید، گزینه I’m open to remote work  را تیک بزنید. حالا گزینه next را انتخاب کنید.

آموزش رایگان لینکدین

برای صفحات بعدی نیز از گزینه next استفاده کنید. بعدا می توانید دوباره به این قسمت ها بازگشته و در صورت نیاز با افرادی که می شناسید کانکت شوید. در انتها شما وارد اکانت شخصی خودتان خواهید شد.

آموزش رایگان لینکدین

تا اینجا با آموزش لینکدین قدم به قدم یک اکانت لینکدین برای خودمان ساختیم در ادامه با پر کردن گزینه های مختلف یک پروفایل لینکدین حرفه ای خواهیم ساخت. ابتدا از نکات ساده تر شروع خواهیم نمود و در انتها به نکات مهم تر برای ساخت اکانت لینکدین خواهیم رسید. برای یادگیری صفر تا صد ساخت اکانت لینکدین لطفا فیلم رایگان آموزش لینکدین را مشاهده بفرمائید.

 

سرفصل های دوره

معرفی منوهای لینکدین

 

در ادامه آموزش لینکدین حرفه ای در ابتدا به معرفی منوهای موجود در لینکدین به شکل خلاصه می پردازیم:

Me: در این قسمت اطلاعات مربوط به شخص و تنظیمات پروفایل قرار می گیرد. با وارد کردن جزئیات در این قسمت می توانید مرحله به مرحله حساب لینکدین حرفه ای بسازید. در قسمت Setting که قسمت تنظیمات مربوط به پروفایل شماست می توانید با توجه به نیاز و هدفتان از داشتن حساب کاربری لینکدین گزینه های مختلفی را فعال کنید. شاید در ابتدای امر نیاز به بررسی همه موارد نداشته باشید ولی حتما به شکل دوره ای پروفایل خود را ادیت کرده و گزینه های بیشتری از این قسمت را مورد بازبینی قرار دهید. مطمئنا موارد بسیاری را برای بهتر کردن پروفایل خود در این قسمت پیدا خواهید نمود.

Messaging: پیام های شما در این قسمت وجود خواهند داشت.

My network: شبکه ای از کانکشن ای شما در این قسمت قابل مشاهده اند با استفاده از این قسمت می توانید شبکه خود را گسترش دهید.

Jobs: اطلاعات مربوط به شغل ها،ارسال رزومه، استخدام و سایر موارد شغلی در این قسمت وجود دارد.

Home: یکی از مهمترین قسمت های لینکدین این بخش است. با کلیک روی آن به بخشی وارد می شوید که می توانید پست های افرادی که در شبکه شما هستند را ببینید، و در مورد پست هایشان نظر داده و در گفتگوها شرکت کنید یا حتی خودتان می توانید در فرمت های مختلف به شکل مقاله، فیلم، عکس پست آماده نموده و در حساب لینکدین خود انتشار دهید.

 

آموزش رایگان لینکدین

چطور اکانت لینکدین حرفه ای بسازیم؟

در آموزش لینکدین قدم به قدم برا ساخت یک حساب لینکدین حرفه ای پیش خواهیم رفت. قبل از هر کاری بعد از ورود به حساب لینکدین خود باید پروفایل خود را به شکل حرفه ای کامل کنید. اولین قدم در تکمیل پروفایل لینکدین گذاشتن عکس و کاور است. دقت نمائید که در انتخاب عکس برای لینکدین نهایت دقت را به خرج دهید.

لطفا امتیاز خود را نسبت به این محتوا ثبت بفرمایید

2 دیدگاه برای آموزش لینکدین قدم به قدم + ساخت اکانت حرفه ای

  1. حامد

    بسیار عالی. واقعا دوره بسیار خوبیه.
    ممنون از زحماتتون

    • 7taz (خریدار محصول)

      خیلی ممنونم. خوشحالم که مورد قبول واقع شده

  2. آرزو (خریدار محصول)

    ممنون از زحمات شما

    • 7taz (خریدار محصول)

      خواهش می کنم:)

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *