تعداد زیادی از طراحان سایت در سالهای اخیر از صفحه ساز المنتور برای طراحی سایت خود استفاده می کنند. زیرا المنتور علاوه بر راحتی استفاده، دارای امکانات و ویژگی های فوق العاده ای است که طراحی یک سایت را جذاب و زیبا می کند.

قالب های زیادی در وردپرس وجود دارد که از المنتور پشتیبانی می کنند. تعدادی از این قالب ها رایگان و تعداد دیگری را باید با پرداخت هزینه خریداری کرد. ما در این مقاله 14 مورد از قالب های رایگان المنتور که محبوبیت زیادی دارند را معرفی و در انتها مقایسه ای از عملکرد آنها ارائه خواهیم داد.

 

محبوب ترین قالب های رایگان المنتور

1. قالب Hello Elementor

قالب هلو المنتور

هلو المنتور یکی از محبوب ترین و سریع ترین قالب های المنتور است. یک قالب مینیمالیستی با طرح زمینه بسیار سبک برای ایجاد صفحات و سفارشی کردن ماژول ها از ابتدا با حداقل مشکلات سازگاری را ارائه می دهد.

اگر به دنبال قالبی با ظاهر منحصر به فرد نیستید، توصیه می شود از Hello Elementor استفاده کنید. همچنین قالب هلو المنتور با اکثر افزونه های وردپرس، سازگاری دارد.

ویژگی های کلیدی قالب هلو المنتور:

2. قالب Layers

قالب Layers

قالب Layers به گونه ای طراحی شده که هر کسی بتواند به راحتی از آن استفاده کند. Layers یکی از اولین قالب هایی بود که قابلیت پیکربندی و تغییر با استفاده از سفارشی‌کننده وردپرس در آن وجودداشت.

در سال 2019، المنتور Layers را خریداری کرد. اکنون، این یک قالب کاملا رایگان است که برای ادغام یکپارچه با Elementor طراحی شده است. Layers این امکان را به طراحان سایت می دهد تا وب سایت خود را با ویژگی های بصری مانند تغییر اندازه لوگو، تنظیم ارتفاع هدر و پاورقی، کنترل فاصله در منوها و موارد دیگر سفارشی کنند.

در قالب Layers همه چیز را می توان با استفاده از المنتور شخصی سازی کرد. اگر می خواهید از یک قالب المنتور بدون حاشیه های زیاد (و در عین حال رایگان) استفاده کنید، Layers می توانند انتخاب فوق العاده ای باشند.

ویژگی های کلیدی قالب Layers:

3. قالب Neve

قالب های رایگان المنتور

با استفاده از قالب Neve می توان برای هر هدفی، سایت‌های یک صفحه‌ای مینیمالیستی ایجاد نمود. این قالب، سبک است. همین امر باعث بهینه سازی سایت برای موتور جستجو (SEO) می شود.

Neve با صفحه ساز ساخته شده و نسخه ی دمو و شخصی سازی زنده آن ابزارهای بیشتری را ارائه می دهد که با استفاده از آن به راحتی می توان یک سایت عالی ایجاد کرد.

با استفاده از این قالب، نیاز نیست حتی یک خط کد را لمس کنید تا به نتایج مورد نظر خود برسید. یعنی قالب Neve برای کسانی که تجربه کمی دارند و حتی توسعه دهندگان حرفه ای که باید سریع کار کنند عالی است.

ویژگی های کلیدی قالب Neve:

4. قالب Sydney

قالب رایگان Sydney

قالب Sydney یکی دیگر از قالب های رایگان المنتور است. سیدنی یک قالب تجاری متمرکز است که طیف گسترده ای از ویژگی های سفارشی سازی را ارائه می دهد. همچنین ابزارهایی را برای ایجاد یک سایت پویا در دسترس قرار می دهد.

می توان گفت سیدنی یکی از بهترین تم های رایگان Elementor برای مبتدیان است.اگر در حال ساخت یک سایت جدید برای کسب و کار خود هستید، بلوک های المنتور صفحه اول سیدنی این روند را سریع تر می کند.

همچنین علاوه بر موارد فوق، گزینه های سفارشی سازی گسترده این قالب، کمک می کند تا نام تجاری شرکت را در آن بگنجانید.

ویژگی های کلیدی قالب Sydney:

5. قالب Customify

قالب رایگان Customify

قالب Customify به شدت بر سفارشی سازی تمرکز دارد و نام این قالب هم نشان دهنده همین موضوع است. با استفاده از این قالب می توانید تغییرات زیادی مطابق با سلیقه خود در بخش های مختلف سایت دهید و آنرا شخصی سازی کنید.

پنج نسخه دمو ارائه می دهد که با المنتور ساخته شده اند، که با استفاده از آنها می توان صفحات سایت خود را به سرعت و بدون زحمت ایجاد کرد. به علاوه، ویژگی‌های سفارشی‌سازی اضافی Customify این امکان را می دهد تا دموها را مطابق با نیازهای خود تنظیم نمود.

ویژگی های کلیدی قالب Customify:

6. قالب Astra

قالب های رایگان المنتور

قالب Astra یکی دیگر از قالب های رایگان وردپرس است که با المنتور سازگاری دارد. از ویژگی مهم قالب Astra نیز می توان سفارشی سازی را نام برد. کتابخانه گسترده دموهای Astra آن را به یکی از بهترین قالب های رایگان المنتور برای هر نوع سایتی تبدیل می کند.

می توان با استفاده از المنتور هر تغییری که میخواهیم به سایت های از پیش ساخته شده به راحتی انجام دهیم.

ویژگی های کلیدی قالب Astra:

7. قالب Page Builder Framework

قالب Page Builder Framework

قالب Page Builder Framework، یکی از بهترین قالب های رایگان المنتور است. برجسته‌ترین ویژگی این قالب، انعطاف‌پذیری آن است. همچنین فرآیند سفارشی‌سازی در آن کاملاً ساده است. با ادغام یکپارچه با المنتور و بسیاری از ابزارهای مشابه دیگر، Page Builder Framework طراحی سایت را از ابتدا آسان می کند.

ویژگی های کلیدی قالب Page Builder Framework:

8. قالب Zakra

Zakraقالب

Zakra یک قالب رایگان وردپرس است که تمرکز آن بیشتر بر عملکرد و امنیت است. جدای از عملکرد مؤثر، دارای الگوهای زیبا و رابط کاربری ساده نیز می باشد. این قالب بیش از 60 دمو را به صفحه ساز المنتور اختصاص می دهد که همگی طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می دهند.

با کتابخانه گسترده دموی آماده Zakra، می توان هر نوع پروژه تجاری یا شخصی را به صورت آنلاین راه انداخت. زاکرا دارای قالب های مختلف است که می توان به سادگی با چند کلیک وارد سایت خود کرد.

ویژگی های کلیدی قالب Zakra:

9. قالب Hestia

قالب Hestia

قالب Hestia یکی دیگر از قالب های برتر برای مبتدیان و متخصصان توسعه است. این قالب بسیار انعطاف پذیر و برای انواع پروژه های وب سایت کاربردی است.  Hestia کدهای بهینه ای را برای ایجاد سایت های سبکز و مدرن ارائه می دهد.

همچنین با ووکامرس به خوبی کار می کند. با توجه به مواد گفته شده، ابزار مفیدی برای ایجاد فروشگاه های تجارت الکترونیک جذاب و کاربردی است.

ویژگی های کلیدی قالب Hestia:

10. قالب OceanWP

OceanWPقالب

OceanWP یک قالب بسیار محبوب و در عین حال رایگان است. به اندازه کافی مقیاس پذیر است و برای سایت های کوچک و بزرگ به خوبی کار کند. با استفاده از ویجت‌های منحصربه‌فرد المنتور سرعت ایجاد سایت افزایش می یابد.

همچنین سرعت بارگذاری صفحه زیاد است و می توان گفت یکی از سریع ترین قالب های رایگان المنتور است.

ویژگی های کلیدی قالب OceanWP:

11. قالب Inspiro Lite

قالب Inspiro Lite

قالب Inspiro Lite یک قالب نمونه کار و قالب عکاسی سبک است. برای عکاسان و فیلمبردارانی که می خواهند کار خود را به نمایش بگذارند در نظر گرفته شده است. برای نمایش عکس و ویدئو در صفحات سایت و نمونه کار، کاربرد زیادی دارد.

تمام ویژگی‌های موجود در قالب رایگان Inspiro Lite آن را برای کسانی که می‌خواهند یک نمونه کار یا وب‌سایت تجارت الکترونیک بسازند، مناسب است.

ویژگی های کلیدی قالب Inspiro Lite:

12. قالبPhlox

قالب Phlox

قالب Phlox یک قالب المنتوری رایگان است. دارای ویژگی هایی مخصوص المنتور است است که کمتر قالبی چنین شرایطی دارند. Phlox دارای کتابخانه پیشرفته ای برای المنتور است. همچنین ابزارهایی دارد که طراحی سایت نمونه کار، وبلاگ، فروشگاه آنلاین یا سایت تجاری را آسان می کند.

ویژگی های کلیدی قالب Phlox:

13.قالب GeneratePress

قالب GeneratePress

یکی دیگر از قالب های رایگان المنتور قالب GeneratePress می باشد. از ویژگی اصلی این قالب، استاندارد بالای کدنویسی و دسترسی به آن است. ترکیب کنترل‌های چیدمان GeneratePress با المنتور باعث می شود تا هر یک از صفحات سایت را برای دسکتاپ و موبایل سفارشی کنید.

این فرآیند ایجاد یک سایت واکنش‌گرا را ساده می‌کند که به خوبی با هر دستگاهی که در آن مشاهده می‌شود سازگار باشد.

ویژگی های کلیدی قالب GeneratePress:

14. قالب Rife Free

قالب Rife Free

Rife Free یک قالب چند منظوره رایگان است. با استفاده از این قالب می توان یک سایت تک صفحه ای برای کسب و کارهای کوچک ایجاد نمود.  قالب Rife Free برای افراد خلاق، از جمله نویسندگان و عکاسان جهت ارائه نمونه کارها و وبلاگ ایده آل است.

با استفاده از دموهای رایگان آن، می توانید از هر گونه کدنویسی به دور باشید.

ویژگی های کلیدی قالب Rife Free:

لطفا امتیاز خود را نسبت به این محتوا ثبت بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *